2020–2021 m. m. Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų veiklos įsivertinimo ir pažangos duomenų analizė
Mokytojų profesinis tobulėjimas: 2021 metų Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų pažangos duomenų analizė
Vaiko individualios pažangos stebėjimo ir vertinimo tyrimo rezultatai
Į ką svarbu atkreipti dėmesį planuojant, įsivertinant ir skelbiant mokyklos pažangą
Bendrojo ugdymo mokyklų įsivertinimo klausimynų taikymo rekomendacijos
Neformaliojo vaikų švietimo mokyklų (teikėjų) įsivertinimo klausimynų taikymo rekomendacijos
Bendrojo ugdymo mokyklų įsivertinimo klausimynų taikymo rekomendacijos
Neformaliojo vaikų švietimo mokyklų (teikėjų) įsivertinimo klausimynų taikymo rekomendacijos
Pažangos samprata mokyklose (pagal mokyklų įsivertinimo duomenis). Tyrimo ataskaita 2020
Tyrimo ataskaitoje analizuojama mokyklų 2017–2018 mokslo metų arba 2018 kalendorinių metų įsivertinimo anketose pateikti duomenys
Tarptautinis mokymo ir mokymosi tyrimas TALIS 2018. Ataskaita
Vaiko individualios pažangos stebėjimo ir vertinimo tyrimo rezultatai
Bendrųjų programų atnaujinimo gairės
Projektas „Gera mokykla: nuo geros prie geresnės“
Projektas „Besimokantys mokytojai – besimokantys mokiniai“
Mokyklų savęs vertinimo instrumentų naudojimo rekomendacijos, 2010
Mokyklos įsivertinime naudojamų tyrimo instrumentų koncepcija, 2009
Žingsniai link veiksmingo planavimo. Švietimo planavimo rekomendacijos, 2010
Bendrojo lavinimo mokyklos vidaus audito rekomendacijos, 2008
Plano įgyvendinimo sėkmės rodikliai. Švietimo planavimo rekomendacijos 2, 2012
Metodinis-mokomasis filmas „Mokydami mokomės. Geros mokyklos požymių raiška Šiaulių „Romuvos“ gimnazijoje“ (2018 m.)
Kolegialaus grįžtamojo ryšio diegimas
Kolegialaus grįžtamojo ryšio organizavimas
Skaitymo kompetencijų ugdymo metodika
Europos pedagogų skaitmeninių kompetencijų sistema
(DigCompEdu) Skaitmeninės kompetencijos sandara piliečiams su aštuoniais gebėjimų lygiais ir taikymo pavyzdžiais.
Straipsniai:
Ingrida Šedeckytė-Lagunavičienė. Mokytojų kvalifikacijos tobulinimo institucijų veiklos kokybės įsivertinimo procesai. Švietimo naujienos, Nr. 10 (376), Švietimo panorama (2–3 p.).
Ingrida Šedeckytė-Lagunavičienė, Jelizaveta Tumlovskaja. Mokytojo profesinis tobulėjimas remiantis mokyklų įsivertinimo ir išorinio vertinimo duomenimis. Švietimo naujienos, 2019-03-28
Ingrida Šedeckytė-Lagunavičienė. Mokytojo profesinis mokymasis – mokinio ir mokyklos pažangai. Švietimo naujienos, 2018-11-05