Spalio 17 d., tarptautinio projekto TrainDL, kuriame dalyvauja ir Nacionalinė švietimo agentūra, partneriai rengia atvirą nuotolinę diskusiją apie duomenų raštingumą ir dirbtinį intelektą pradiniame ugdyme.
Diskusijos iniciatorių teigimu, duomenų ir dirbtinio intelekto (DI) eroje pradinėse klasėse besimokantys vaikai turės iš esmės kitokį santykį su technologijomis nei bet kuri iki to buvusi karta. Dabartiniai pradinukai augs apsupti DI ir gausybe duomenų, kurie stipriai veiks mokinių mokymąsi, kasdienį gyvenimą ir būsimą darbą.
Diskusijos dalyviai nagrinės, kaip gali atrodyti mokinių amžių atitinkančios mokymo ir mokymosi veiklos, nes švietimo veiklos pradinėse klasėse pavyzdžių, skirtų mokytis apie DI ir ugdytis duomenų raštingumą, trūksta, o mokytojams taip pat reikia geresnio pasirengimo išsamiai paaiškinti mokiniams pagrindines DI ir duomenų sąvokas, jų taikymo sritis, naudą ir pavojus.
Ko reikia, kad jaunosios kartos būtų pasirengusios sėkmingai ir saugiai gyventi skaitmeniniame pasaulyje? Į šį klausimą bandys atsakyti diskusijoje dalyvausiantys ekspertai:
– Pat Yongpradit, Code.org vyriausiasis akademinis darbuotojas ir TeachAI vadovas,
– Ute Schmid, Bambergo universiteto kognityvinių sistemų profesorė, GI darbo grupės „Dirbtinis intelektas švietime“ („AI in Education“) vadovė,
– Georgijus Dimitrovas, Europos Komisijos Švietimo ir kultūros generalinio direktorato Skaitmeninio švietimo skyriaus vadovas,
– Valentina Dagienė, Vilniaus universiteto Informatikos katedros profesorė ir TrainDL projekto pradinio ugdymo grupės vadovė.
Diskusija vyks 2023 m. spalio 17 d., nuo 18 val.
Norintys prisijungti ir paklausyti diskusijos „Duomenų raštingumas ir dirbtinis intelektas pradiniame ugdyme”, kviečiami registruotis. Registracijos forma.
Diskusijos įrašą bus galima peržiūrėti socialiniame tinkle „YouTube“: https://train-dl.eu/en/events/detail/webtalk-data-literacy-and-ai-in-primary-education.
Atnaujinta: 2023-09-29