Projekto veiklos ir rezultatai

Projekto veiklos

  • Siekiama praktiniuose mokymuose, konsultacijose ir kituose užsiėmimuose suteikti reikiamų kompetencijų švietimo įstaigų (nuo ikimokyklinio iki vidurinio ugdymo) vadovams, pavaduotojams, mokytojams, mokytojo / mokinio padėjėjams gerinti ugdymo(si) kokybę ir pagalbos teikimą įvairių poreikių turintiems mokiniams.
  • Rengiama metodinė medžiaga pedagogams, pritaikytos mokymosi užduotys įvairių poreikių mokiniams, atpažinimo įrankis didelį mokymosi potencialą turintiems mokiniams.
  • Vykdoma komunikacijos kampanija, siekiant keisti nepalankų švietimo bendruomenės požiūrį ir nuostatas į įtrauktį švietime.

Planuojami projekto rezultatai

  • Įvykdyti sisteminiai mokymai 100 Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų.
  • Suorganizuotas kvalifikacijos kėlimas mokytojams, psichologams, socialiniams pedagogams, vaiko gerovės komisijos nariams, darželių vadovams.
  • Parengti 29 metodinės medžiagos ir priemonių komplektai mokytojams ir mokinio padėjėjams.
  • Sukurta 11 500 užduočių specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams.
  • Atnaujinta ir suskaitmeninta socialinių įgūdžių mokymo priemonė.
  • Parengtas didelį mokymosi potencialą turinčių mokinių atpažinimo skaitmeninis įrankis.
  • Įgyvendinta komunikacinė nuostatų keitimo kampanija.