Kauno Simono Daukanto progimnazijos mokytojų parengtos metodinės priemonės
(https://daukantopro-my.sharepoint.com/personal/sddata_daukantopro_lt/_layouts/15/onedrive.aspx?id=%2Fpersonal%2Fsddata%5Fdaukantopro%5Flt%2FDocuments%2FU%C5%BDDUOTYS&ga=1)
Autorius |
Tema |
Žanras, klasė |
Aivaras Kunigonis | Vytauto karūnos paslaptis | Užduotis istorijos pamokai 5-6 klasėse |
Aivaras Kunigonis | Aleksandras Makedonietis | Užduotis istorijos pamokai 5-6 klasėse |
Ana Gliebė | Skaidytojai | Užduotys gamta ir žmogus pamokai 5-6 klasėse |
Ana Gliebė | Oras | Užduotys gamta ir žmogus pamokai 5-6 klasėse |
Ana Gliebė | Vieni kitiems reikalingi | Užduotys gamta ir žmogus pamokai 5-6 klasėse |
Laima Daukšytė-Koncevičienė | Fibonačio skaičių seka | Užduotys matematikos, biologijos, menų
pamokoms 5-8 klasėse |
Laima Daukšytė-Koncevičienė | Kodėl egzistuoja skaičius TT? | Užduotys matematikos, menų pamokoms 7-8 klasėse |
Leokadija Valčiukienė | Raidės ir garsai | Užduotys rusų k. pamokai 6 klasėse |
***Už metodinės(-ių) priemonės(-ių) turinį atsako ją parengęs autorius(-iai).
Šiaulių „Romuvos“ gimnazijos mokytojų parengtos priemonės
(rasite adresu http://www.romuvosgimn.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=5219&Itemid=299)
Autorius |
Tema |
Žanras, klasė |
L. Kneižienė,
T. Šėporaitienė |
Jaunasis tyrėjas | Gamtos mokslų tiriamųjų darbų programa 7-8 ir 9 klasėms |
N. Jackus | Летний отдых и путешествия | Rusų kalbos pamokų ciklas, 1 gimn. klasė |
V. Latožienė,
G. Samalionienė |
Proto ir jausmų kova literatūroje ir gyvenime | Integruotas anglų kalbos ir lietuvių kalbos ir literatūros pamoka, 3 gimn. klasė |
G. Trinkaitė | Česlovo Milošo romanas „Isos slėnis“ per 45 minutes | Lietuvių kalbos ir literatūros pamoka, 4 gimn. klasė |
A.Būdvytytė,
J. Mekšriūnienė |
IN DEN HAMBURGER UND KLAIPĖDA HÄFEN | Integruota geografijos ir vokiečių kalbos pamoka, 1 gimn. klasė |
N. Bružaitė | Žaidimai robotams. Teminiai kilimėliai, skirti robotams programuoti | Informacinių technologijų pamokų ciklas, 1-10 klasės, formaliojo bei neformaliojo švietimo veikloms organizuoti |
***Už metodinės(-ių) priemonės(-ių) turinį atsako ją parengęs autorius(-iai).
Ignalinos gimnazijos mokytojų parengtos priemonės
(rasite adresu http://2012.irg.lt/kokybes-krepselis)
A. Čeponienė | Modernizmo kryptys (II klasė). Pasiruošimas kūrybiniam darbui „Emocija“. | Dailės pamokos planas. 10 klasė |
A. Kupetienė | Kvadratinės lygties sprendimas | Matematikos pamokos planas. 9 klasė |
A. Remeškevičienė | Emocijų suvokimas ir atpažinimas „Etika ir kinas“ modulio pristatymo pamokoje | Etikos pamokos planas. II – III gimnazijos klasės |
A. Tijūnėlienė | Pramonės perversmas | Istorijos pamokos planas. III gimnazijos klasė |
A. Urbanaitė | OsterninDeutschlandundinLitauen. Paaiškinamasis filmas (Erklärvideo) | Didaktinė/vaizdinė priemonė. I-IV gimnazijos klasės |
D. Kavaliauskienė | Sudėtingesnės kvadratinės lygtys | Matematikos pamokos planas. I gimnazijos klasė |
D. Rakštelienė | Facebook‘o baimės (Facebook fears) | Anglų kalbos pamokos planas. IV gimnazijos klasė |
J. Berezina | Любимые праздники | Rusų kalbos pamokos planas. II gimnazijos klasė |
L. Kuksėnienė | Grafinė partitūra | Muzikos pamokos planas. 9-12 klasės |
L. Ratkevičiūtė | Fotoknygos rengimas | IT pamokos planas. II gimnazijos klasė |
M. Valentas | The Eyes | Anglų kalbos pamokos planas. I-II gimnazinės klasės |
S. Dunec | Мой дом, моя кватира, моя комната | Rusų kalbos pamokos planas. I gimnazijos klasė |
***Už metodinės(-ių) priemonės(-ių) turinį atsako ją parengęs autorius(-iai).
Panevėžio „Vyturio“ progimnazijos mokytojų parengtos priemonės
(rasite adresu https://www.vyturyspanevezys.lt/inform/demo.html)
Autorius |
Tema |
Žanras, klasė |
D. Vadlugienė
|
LDK XI-XIV a. Savivaldaus mokymosi ciklas | Istorijos pamokų ciklo planas. 8 klasė |
E. Adamavičienė,
L. Giniotienė, V. Mažutienė, E. Luomanienė |
Miestai | Integruoto mokymosi dienos planas. 4 klasė |
E. Geštautienė,
J. Butkevičienė |
Įvairiapusių raidos bei intelekto sutrikimą turinčių mokinių ugdymo metodai | Metodo aprašymas |
G. Lengvenienė | Individualios mokymosi pažangos ir pasiekimų įsivertinimas | Klasės valandėlės planas.
5 klasė |
G. Skvereckienė,
A. Balčikonienė |
K. Binkio ,,Atžalyno“ analizė aktyviais metodais | Pamokų ciklo medžiaga. 7 klasė |
G. Skvereckienė,
R. Budnikienė |
Integruotas kūrybinio skaitymo ciklas 5-6 klasėse (B. O’Connor „Kaip pavogti šunį“) | Pamokų ciklo medžiaga. 7 klasė |
G. Skvereckienė,
R. Budnikienė |
Integruotas kūrybinio skaitymo 7 kl. ciklas: Gudrun Skretting „Mėnulis ir kitos nelaimės | Pamokų ciklo medžiaga. 7 klasė |
L. Čereškevičienė | Skaičiuoklė rankoje | Mokymo priemonės panaudojimo aprašymas. 3-7 klasė |
L. Čereškevičienė | 5 klasės mokinių dalykinių gebėjimų konvertuoti ilgio ir masės matavimo vienetus gretimais matavimo vienetais ugdymas | Mokymo priemonės panaudojimo aprašymas. 4-6 klasė |
L. Čereškevičienė | Patyriminio mokymo(si) patirtys planuojant pamokas PRC RoboLabas | Pamokų ciklo planas, mokymo priemonės panaudojimo aprašymas. 5-8 klasė |
L. Plėtienė,
G. Skvereckienė |
Kai buvo draudžiamas lietuviškas žodis | Projekto aprašymas. 5-8 klasė |
L. Plėtienė,
G. Skvereckienė |
Etnokultūros ir lietuvių kalbos projektas „Mano šeimos kilmė ir tradicijos | Projekto aprašymas. 5-8 klasė |
O. Karoblienė,
R. Budnikienė |
Perskaitytų knygų analizavimui – aktyvūs metodai | Metodo aprašymas. 5-8 klasė |
R. Kuprytė,
I. Navickienė |
Mediacija 4 klasėje – savivaldus konfliktų sprendimas | Metodo aprašymas. 4-5 klasė |
V. Čingienė | Pamokos elementų sužaidybinimas | Metodo aprašymas. 1-4 klasė |
***Už metodinės(-ių) priemonės(-ių) turinį atsako ją parengęs autorius(-iai).
Klaipėdos Simono Dacho progimnazijos mokytojų parengtos priemonės
Autorius |
Tema |
Žanras, klasė |
K. Makauskas | „Virtualios realybės kūrimas pamokose“ | Metodo aprašymas. 3-12 klasė |
V. Norvaišienė | „Išmanioji lobių medžioklė“ | Metodo aprašymas. 4-10 klasė |
***Už metodinės(-ių) priemonės(-ių) turinį atsako ją parengęs autorius(-iai).
Klaipėdos „Verdenės“ progimnazijos mokytojų parengtos priemonės
(rasite adresu https://verdenesprogimnazija.lt/index.php/anaujas-puslapis/)
Autorius |
Tema |
Žanras, klasė |
J. Dalininkaitienė | Patyriminis ugdymas „Gamtinio indikatoriaus gaminimas ir panaudojimas“. | Vaizdinė priemonė, 8 klasė |
J. Dalininkaitienė | Siuvimo dygsnių (daigstymo, mašininis, kilpinis) siuvimo technologija. Gėlės žiedo siuvimo technologija | Vaizdinė priemonė, 5 klasė |
J. Dalininkaitienė | Patyriminis ugdymas „Kaip iš pieno pagaminti sagą“. | Vaizdinė priemonė, 8 klasė |
I. Danilienė | Daugyba iš 5. Rask nežinomą daugiklį
Matematika
Daugyba iš 5: https://learningapps.org/18630102
Rask nežinomą daugiklį: https://learningapps.org/19363027
|
Užduotys, 1-2 klasė |
I. Danilienė | Kodėl susirgus kyla temperatūra? Žuvies kūno dalys. Suskirstyk gyvūnus. Ar pažįsti augalus?
Pasaulio pažinimas
Kodėl susirgus kyla temperatūra? https://learningapps.org/17201141
Žuvies kūno dalys: https://learningapps.org/19685046
Suskirstyk gyvūnus: https://learningapps.org/19692606
Ar pažįsti augalus?: https://learningapps.org/20261464
|
Užduotys, 1-2 klasė |
A. Mežetienė | Kaip sužinoti, kiek daugiau arba kiek mažiau? | Vaizdinė priemonė, 1 klasė |
***Už metodinės(-ių) priemonės(-ių) turinį atsako ją parengęs autorius(-iai).