Projektas „Švietimo inovacijos ir STEAM sričių plėtra bendrajame ugdyme, įskaitant mokytojų kaitą, kompetencijų gerinimą ir papildomo kvalifikacinio laipsnio įgijimą, skaitmeninio turinio rengimą ir skaitmeninių kompetencijų ugdymą ir STEAM atviros prieigos centrų veiklų plėtrą“. Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.
Tikslas – Gerinti mokinių pasiekimus, mažinti socialinę atskirtį ir didinti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių įtrauktį, užtikrinant tolygų kokybiško skaitmeninio turinio ir švietimo inovacijų prieinamumą bei užtikrinti nenutrūkstamą STEAM plėtrą.
Uždaviniai:
Projekto įgyvendinimo metu planuojama:
Naudos gavėjai – tėvai / globėjai, pedagogai, ugdymo įstaigų administracijos darbuotojai, kiti švietimo institucijų darbuotojai, privatūs juridiniai asmenys ir kiti.
„Švietimo inovacijos ir STEAM sričių plėtra bendrajame ugdyme, įskaitant mokytojų kaitą, kompetencijų gerinimą ir papildomo kvalifikacinio laipsnio įgijimą, skaitmeninio turinio rengimą ir skaitmeninių kompetencijų ugdymą ir STEAM atviros prieigos centrų veiklų plėtrą“ – vienas didžiausių švietimo srities projektų Lietuvos istorijoje.
Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos projekto, kurį įgyvendina Nacionalinė švietimo agentūra, investicijos nukreiptos į žmogiškąjį kapitalą.
Šiuo projektu siekiama pagerinti mokinių pasiekimus, sumažinti skirtingų mokinių grupių pasiekimų atotrūkį. Analizė rodo, kad ankstyvajame ir bendrajame ugdyme reikalingos didesnės apimties transformacijos, kurių pagrindinės kryptys yra ugdymo turinio skaitmenizacija, mokinių pasiekimų vertinimo efektyvumas ir patikimumas.
Be to, bus skiriamas didelis dėmesys mokytojų kvalifikacijos tobulinimo kryptingumui, švietimo įtraukčiai bei prieinamumo didinimui specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams ir švietimo duomenų efektyviam valdymui bei panaudojimui.
Būtent šiems tikslams įvertinant ir COVID-19 epidemijos iššūkius švietime, yra numatytos priemonės, kurios, tikima, leis akseleruoti būtinas reformas.
Projekto pabaiga 2021 m. gruodžio 31 d.