Siekiama praktiniuose mokymuose, konsultacijose ir kituose užsiėmimuose suteikti reikiamų kompetencijų švietimo įstaigų (nuo ikimokyklinio iki vidurinio ugdymo) vadovams, pavaduotojams, mokytojams, mokytojo / mokinio padėjėjams gerinti ugdymo(si) kokybę ir pagalbos teikimą įvairių poreikių turintiems mokiniams.
Rengiama metodinė medžiaga pedagogams, pritaikytos mokymosi užduotys įvairių poreikių mokiniams, atpažinimo įrankis didelį mokymosi potencialą turintiems mokiniams.
Vykdoma komunikacijos kampanija, siekiant keisti nepalankų švietimo bendruomenės požiūrį ir nuostatas į įtrauktį švietime.
Planuojami projekto rezultatai
Įvykdyti sisteminiai mokymai 100 Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų.
Suorganizuotas kvalifikacijos kėlimas mokytojams, psichologams, socialiniams pedagogams, vaiko gerovės komisijos nariams, darželių vadovams.
Parengti 29 metodinės medžiagos ir priemonių komplektai mokytojams ir mokinio padėjėjams.
Sukurta 11 500 užduočių specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams.
Atnaujinta ir suskaitmeninta socialinių įgūdžių mokymo priemonė.
Parengtas didelį mokymosi potencialą turinčių mokinių atpažinimo skaitmeninis įrankis.