Siekdama padėti mokytojams lengviau stebėti ir fiksuoti kiekvieno vaiko pasiekimus, įvertinti jų visapusišką augimą ir pažangą, Nacionalinė švietimo agentūra parengė ir išleido pasiekimų stebėsenos priemonę „Pasiekimų žingsneliai“.
Ši priemonė orientuota į mokytojus, dirbančius pagal ikimokyklinio ugdymo programą, jų padėjėjus, švietimo pagalbos specialistus. „Pasiekimų žingsneliai“ padeda apjungti vaikų ugdymo planavimą, veiklų įgyvendinimą ir pasiekimų bei pažangos stebėseną.
Nauja priemone gali naudotis visi, ugdantys ikimokyklinio amžiaus vaikus. Tėvams ji gali padėti suvokti, kaip vaikai ugdosi, norint išlaikyti ugdymosi šeimoje ir mokykloje vientisumą. Taip pat ši priemonė padeda į pasiekimų bei ugdymo(si) pažangos stebėseną įtraukti ir patį vaiką. Visi kartu – mokytojai, tėvai ir vaikai – tampa komanda ne tik stebinčia, ko ir kaip vaikas išmoksta, bet ir įvertinančia, kokių sunkumų patiria, kaip juos įveikia, kur jam dar reikėtų padėti. Į visa tai atsižvelgdami, mokytojai gali tobulinti ugdymo(si) procesą, o tėvai tapti svaria pagalba, ugdant vaiko gebėjimus namuose.
Vaikų, dalyvaujančių ikimokyklinio ugdymo programoje, pasiekimų stebėsenos priemonė „Pasiekimų žingsneliai“ ir jos naudojimo vadovas
Priemonės „Pasiekimų žingsneliai“ pristatymo vaizdo įrašai: I dalis, II dalis.
„Pasiekimų žingsneliai“ yra neatsiejama „Ikimokyklinio ugdymo programos gairių“ ir jų priedo „Ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymosi pasiekimų aprašas“ dalis.
Priemonė sukurta NŠA įgyvendinant projektą „Ikimokyklinio ugdymo turinio kaita“, kuris finansuojamas iš Europos Sąjungos fondo lėšų.