Švietimo tinklas „Eurydice“, teikiantis įvairią informaciją apie 37 šalių nacionalines švietimo sistemas ir jų veikimo ypatumus, paskelbė naują leidinį, skirtą kasmetinei struktūrinių švietimo ir mokymo sistemų stebėsenos rodiklių Europoje apžvalgai.
Structural indicators for monitoring education and training systems in Europe 2022: Overview of major reforms since 2015 (leidinys anglų kalba)
Šių metų leidinyje pateikiama daugiau nei 20 pagrindinių švietimo politikos struktūrinių rodiklių, kurie orientuoti į keturias sritis: ankstyvąjį ugdymą ir priežiūrą, pagrindinius gebėjimus, ankstyvą pasitraukimą iš švietimo sistemos, aukštąjį mokslą. Leidinyje taip pat rasite pagrindinių reformų, vykusių šiose srityse nuo 2015 m., apžvalgą.
Į šių metų leidinį pirmą kartą įtrauktas naujas skaitmeninių įgūdžių rodiklių rinkinys, pabrėžiantis pagrindines politikos kryptis, skatinant skaitmeninių kompetencijų ugdymą Europos mokyklose. Rodiklių parinkimas grindžiamas strateginiais prioritetais, išdėstytais Europos Komisijos 2021–2027 m. Skaitmeninio švietimo veiksmų plane.
Atnaujinti struktūriniai rodikliai apima ES valstybes nares, taip pat Albaniją (tik skaitmeninių kompetencijų srityje), Bosniją ir Hercegoviną, Islandiją, Lichtenšteiną, Juodkalniją, Šiaurės Makedoniją, Norvegiją, Serbiją ir Turkiją.
Daugiau informacijos apie Europos švietimo sistemas ir švietimo srities leidinius galite rasti „Eurydice“ interneto svetainėje.