Tobulėjančios technologijos ir didėjantis poreikis jomis naudotis siekiant ugdymo kokybės lemia ir pedagogų poreikį plėtoti skaitmeninio raštingumo kompetenciją, gilinti žinias, tobulinti praktinius gebėjimus. Skaitmeninis raštingumas yra vienas iš aštuonių Europos Sąjungoje oficialiai pripažintų visą gyvenimą trunkančio mokymosi bendrųjų gebėjimų. Būtent šiai mokytojų kompetencijai plėtoti skirti ESF projekto „Saugios elektroninės erdvės vaikams kūrimas“ (Nr. 09.2.1-ESFA-V-726-05-0001) kontaktiniai mokymai.
2022 m. gegužės pabaigoje vyko paskutinieji (III srauto) mokymai pagal projekto 2.2 veiklos „Mokytojų ir mokyklų vadovų mokymai“ metodininkų parengtą kvalifikacijos tobulinimo programą „Saugios elektroninės erdvės mokiniams kūrimas“; besimokančiųjų grupės rinkosi Kaune, Kelmėje, Klaipėdoje, Panevėžyje, Tauragėje, Telšiuose, Ukmergėje, Vilniuje. Iš viso mokymuose, vykusiuose balandžio–gegužės mėnesiais, dalyvavo daugiau nei 400 Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų vadovų, įvairių mokomųjų dalykų mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų.
Mokymų metu mokytojai mokėsi naudotis virtualiąja mokymosi aplinka „Moodle“, tobulino skaitmeninio mokymo ir mokymosi kompetencijas, susijusias su saugaus interneto naudojimu, skaitmeninio ugdymo turinio kūrimu ir jo naudojimu ugdymo procese, praktiškai išbandė rekomenduojamus skaitmeninius įrankius ir priemones, aptarė jų pritaikymo savo mokomojo dalyko pamokose galimybes.
Akimirkos iš mokymų