Vertinimas: ką galima daryti kitaip?
Renginio nuoroda | Transliacijos nuoroda
11.00 Kokia pradinių klasių mokinių apibendrinamojo vertinimo perspektyva pagerintų ugdymo kokybę?
(prof. dr. D. Jakavonytė-Staškuvienė)
11.30 Tarp vertinimo ir įvertinimo: kūrybiškumo kompetencijos atvejis (prof. dr. R. Girdzijauskienė, prof. dr. A. Kazlauskienė)
12.10 Pertrauka
12.20 Formuojamasis vertinimas: matematikos atvejis
(prof. dr. R. Norvaiša)
12.50 Vertinimas kaip instrumentas mokymosi pažangai stebėti, mokymui ir mokymuisi suasmeninti
(Prof. dr. Berita Simonaitienė)
13:30–15.00 Plenarinė diskusija „Kaip užtikrinti dermę tarp ugdymo tikslų, mokymosi patirčių ir vertinimo būdų?“, II dalis (Moderuoja E. Melnikė; diskusijoje dalyvauja: prof. dr. Rimas Norvaiša, dr. Pranas Gudynas, Natalija Kaunickienė, doc. dr. A. Brandišauskienė, Saulius Jurkevičius)
Atnaujinta: 2022-01-17