Karantinas, socialinių kontaktų ribojimai, nuolatinė grėsmė susirgti ir kiti COVID-19 pandemijos keliami iššūkiai palietė visą švietimo bendruomenę. Sutrikdytas ne tik įprastinis darbo ritmas, bet ir patiriama nuolatinė įtampa, stresas. Niekas neabejoja, kad psichologų ir kitų švietimo pagalbos specialistų vaidmuo labai svarbus siekiant mažinti neigiamas pandemijos pasekmes psichikos sveikatai. Tačiau kaip užtikrinti kokybišką ir pilnavertį tokios pagalbos teikimą?
Pirmiausia būtina padėti tiems, kurie teiks pagalbą mokiniams ir mokytojams, t. y. turime pasirūpinti pagalbą teikiančių specialistų psichikos būsena ir profesinėmis kompetencijomis, kad būtų užtikrinta švietimo pagalbos kokybė ir efektyvumas.
Remigijus Auškelis,
Švietimo pagalbos departamento
Vaiko emocinės gerovės skyriaus vedėjas