Nacionalinės švietimo agentūros Švietimo pagalbos departamento Mokyklų veiklos įsivertinimo ir tobulinimo skyrius parengė metodinę priemonę „Institucijų, vykdančių mokytojų ir švietimo pagalbą teikiančių specialistų kvalifikacijos tobulinimą, veiklos kokybės įsivertinimo rekomendacijos“, skirtą švietimo pagalbos įstaigoms ir kitoms pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo, profesinio augimo veiklas organizuojančioms institucijoms.
Rekomendacijose aprašyta minėtų institucijų įsivertinimo proceso paskirtis, tikslas ir uždaviniai, pagrindiniai principai, įsivertinimo etapai, sritys, kriterijai ir rodikliai. Rekomendacijų tikslas – akcentuojant kokybės kultūrą padėti institucijoms pagrįstai įsivertinti veiklą, ją tobulinti, siekti veiksmingos kvalifikacijos tobulinimo pagalbos. Įsivertinimo kriterijai ir rodikliai orientuoti į įstaigos veiklos veiksmingumą, pritaikyti praktiniam periodiškam institucijos veiklos įsivertinimui.
Leidinys skelbiamas adresu https://www.nsa.smm.lt/wp-content/uploads/2020/11/Veiklos-kokybes-isivertinimo-rekomendacijos-2020-11-16.pdf
Ingrida Šedeckytė-Lagunavičienė,
Nacionalinės švietimo agentūros
Švietimo pagalbos departamento
Mokyklų veiklos įsivertinimo ir tobulinimo skyriaus metodininkė
El. p. Ingrida.Sedeckyte-Lagunaviciene@nsa.smm.lt