I–IV 8.00-17.00
V 8.00-15.45


Paskambinkite
+370 658 18504



Parašykite
tiesiogiai




Sekite mus


Metodiniai

Fantazija Pagal C. Saint-saënso „Žvėrių Karnavalą“. Metodinės Rekomendacijos Meniniam Ugdymui. Parengė Zina Puišienė 2010 50M
„moku Bendrauti Be Patyčių“. Metodinės Rekomendacijos Vaikams Ir Paaugliams 2008 10.6M
Gamtamokslio Raštingumo Užduočių Pavyzdžiai (pisa) 2008 2.3M
Nacionalinis Iv Ir Viii Klasių Mokinių Pasiekimų Tyrimas. 2007 Metai. Apžvalga 2008 1.1M
Cheminės Medžiagos Bendrojo Lavinimo Mokykloje 2006 M. 466.8k
Jūsų Vaikas – Priešmokyklinukas. Leidinys Tėvams 2015 1.9M
Jūsų Vaikas – Ikimokyklinukas. Leidinys Tėvams 2015 5.6M
„justino Marcinkevičiaus Pamokos“. Sudarė Stepas Eitminavičius 2012 17.5M
Mokinių Pasiekimų Ir Pažangos Vertinimo Tobulinimo Dorinio, Meninio Ir Kūno Kultūros Ugdymo Procese Rekomendacijos 2010 11.8M
Pagrindinio Ugdymo Bendrųjų Programų Pritaikymo Rekomendacijos Specialiųjų Poreikių žemų Ir Labai žemų Intelektinių Gebėjimų Mokinių Ugdymui 2010 1.9M
Mira Jakubovskaja. Vaikų Muzikos Pasaulis. Metodinė Priemonė Pradinių Klasių Mokytojams 2009 15.7M
Pradinio Ugdymo Bendrųjų Programų Pritaikymo Rekomendacijos Specialiųjų Poreikių Mokinių Kalbiniam, Matematiniam Ir Socialiniam Bei Gamtamoksliniam Ugdymui 2009 1.3M
Pradinio Ir Pagrindinio Ugdymo Bendrųjų Programų Pritaikymo Rekomendacijos Specialiųjų Poreikių Mokinių, Turinčių Vidutinį, žymų Ir Labai žymų Intelekto Sutrikimą, Ugdymui 2009 1.1M
29 Projektai Paaugliams. Dorinio Ugdymo Projektai, Skirti Lietuvos Tūkstantmečiui Paminėti 2008 1.7M
Kaip Atpažinti Vaiko Gabumus? Metodinės Rekomendacijos Pedagogams, švietimo Pagalbos Specialistams Ir Tėvams 2008 743.4k
Metodinė Veikla Mokytojo Ir Mokinio Kompetencijoms Ugdyti 2008 7.4M
Vaikų Ir Jaunimo Kultūrinio Ugdymo Koncepcija 2008 19.9M
„mokykla Gali įveikti Patyčias“. Metodinės Rekomendacijos Mokytojams 2008 8.5M
Bendrojo Lavinimo Mokyklos Vidaus Audito Metodinės Rekomendacijos 2008 2.9M
Skaitymo Gebėjimus Tikrinančių Užduočių Pavyzdžiai (pirls) 2008 13M

Atnaujinta: 2022-09-18

Skip to content