Šiandien prasidėjusioje Nacionalinės švietimo agentūros organizuojamoje konferencijoje „Socialinio ir emocinio ugdymo būklė Geros mokyklos koncepcijos kontekste“ aptariamos mokymosi pasiekimų ir socialinių emocinių kompetencijų sąsajos, įtraukiojo ugdymo aktualijos.
Pirmąją konferencijos dieną dėmesys skiriamas mokymosi pasiekimų ir socialinių emocinių kompetencijų sąsajai, kaip šiame kontekste veikia Geros mokyklos koncepcija, su kokiomis kliūtimis susiduria savivaldybės spręsdamos su socialinėmis emocinėmis kompetencijomis susijusius klausimus bei ką galima padaryti, kad iššūkių kiltų vis mažiau. Įžvalgomis šiomis temomis dalinsis Psichologijos instituto direktorė dr. Roma Jusienė, švietimo, mokslo ir sporto viceministras Ignas Gaižiūnas.
Konferencijos dalyviai dirbtuvėse grupėse nagrinės, ar socialinės-emocinės kompetencijos yra ugdymosi kryptis ar terpė ugdymuisi, kas padeda ugdyti socialines-emocines kompetencijas ir kaip spręsti kliuvinius, kokios iškyla užduotys savivaldybei, įgyvendinant socialinį-emocinį ugdymą, kaip „išmatuoti“ socialinio-emocinio ugdymo kokybę.
Ieškant atsakymų į keliamus klausimus, renginyje bus pasitelkiamos ir netradicinės formos, kultūros edukacija: konferencijos dalyviai galės įsitraukti į Alytaus teatro rodomą spektaklį „kitOKs“, o filmas „AŠ esu“ ragins priimti kitokius vaikus ir padėti jiems augti drauge.
Antroji konferencijos diena orientuota į socialinio-emocinio ugdymo situacijos savivaldybėse aptarimą. Visagino, Molėtų, Rokiškio, Vilniaus, Šiaulių, Kauno rajonų savivaldybių atstovai dalinsis gerąja patirtimi apie bendruomenės kuriamą įtrauktį, mokinių užimtumą po pamokų, bendradarbiavimo reikšmę mokyklos veiklos kokybei, socialinį ir emocinį ugdymą per formaliojo ir neformaliojo ugdymo simbiozę. Socialinio-emocinio ugdymo situaciją savivaldybėse apžvelgs ir savo pastebėjimus išsakys Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos profesorius habil. Dr. Gediminas Merkys.
Renginys, organizuojamas Nacionalinės švietimo agentūros drauge su Švietimo mokslo ir sporto ministerija, skirtas švietimo politikos įgyvendinimą savivaldybėse kuruojantiems atstovams, Lietuvos savivaldybių asociacijos, Lietuvos mokyklų vadovų asociacijos, Lietuvos švietimo tarybos, mokinių tėvų organizacijų nariams.