Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA) parengė rekomendacijas mokytojams, kaip pamokose naudoti mokiniams skirtas skaitmenines mokymo priemones. Jose aptariami svarbiausi ugdymo proceso etapai naudojant skaitmenines priemones, pagrindiniai jų privalumai ir galimi iššūkiai.
Didėjanti skaitmeninių mokymo priemonių (SMP) pasiūla skatina mokytojus aktyviau jomis naudotis. Prieinamomis įvairios skaitmeninės priemonės: nuo mokymosi valdymo aplinkų, mokiniams skirtų priemonių iki skaitmeninių žaidimų.
Švietimo portale paskelbta informacija apie 270 skaitmeninių mokymo priemonių, kurios gali būti naudojamos visose klasėse ir visuose dalykuose. Nacionalinė švietimo agentūra yra patvirtinusi SMP klasifikatorių, kuriame pagal pateikiamą turinį apibrėžta kiekvieno SMP tipo paskirtis, forma ir skiriamieji požymiai.
NŠA parengtose metodinėse SMP naudojimo rekomendacijose aptariama, į ką mokytojas turėtų atkreipti dėmesį planuodamas pamokoje naudoti skaitmenines mokymo priemones, kaip atrinkti medžiagą atskiroms mokinių amžiaus grupėms, kaip ji turėtų derėti su atnaujintomis bendrosiomis programomis, kaip pasirengti darbui su skaitmeninėmis mokymo priemonėmis ir planuoti pamokos veiklas. Rekomendacijos turėtų padėti mokytojams tinkamai įsivertinti turimas galimybes naudoti skaitmenines mokymo priemones pamokoje.
Susipažinti su rekomendacijomis galima Švietimo portalo skaitmeninių mokymo priemonių skiltyje (https://www.emokykla.lt/titulinis/kaip-naudoti-mokiniams-skirtas-skaitmenines-mokymo-priemones-pamokose/48596).