Kaip įvairovė ir įtrauktis skatinama Europos mokyklose? Atsakymų į šį svarbų klausimą galima rasti naujame „Eurydice“ leidinyje „Įvairovės ir įtraukties skatinimas Europos mokyklose“ (leidinys anglų kalba Promoting diversity and inclusion in schools in Europe). Jame pristatomos Europos šalių nacionalinės politikos priemonės, kuriomis kovojama su nelygybe ir diskriminacija. Leidinyje daugiausia dėmesio skiriama besimokantiesiems, kuriems kyla didžiausia rizika patekti į nepalankią padėtį ir (arba) patirti diskriminaciją mokyklose.
Leidinyje atkreipiamas dėmesys į esamas tikslines politikos iniciatyvas, kuriomis skatinamos besimokančiųjų galimybės gauti kokybišką ir įtraukų ugdymą. Išvados rodo, kad, nepaisant daugelio pastangų užtikrinti didesnį švietimo teisingumą ir įtrauktį mokyklose, vis dar reikia daug nuveikti, kai kalbama apie tam tikras mokinių grupes ar intervencijos sritis.
Leidinyje pateikiama lyginamoji 39 Europos švietimo sistemų politikos ir priemonių apžvalga. Joje pateikiama daug šalių pavyzdžių, kuriuose pristatomi kai kurie naujausi politikos pokyčiai ir apžvelgiamos dabartinės iniciatyvos, kurių imtasi visoje Europoje.
Daugiau informacijos apie Europos švietimo sistemas ir švietimo srities leidinius galite rasti „Eurydice“ interneto svetainėje.