Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA) parengė leidinį „Motyvavimo priemonių rinktis pedagogikos studijas veiksmingumo analizė“.
Analizės rezultatai rodo, kad finansinės priemonės didina stojančiųjų į pedagogikos studijas skaičių. Valstybės finansuojamos studijos ir stipendija – svarūs veiksniai priimant sprendimą studijuoti pedagogiką. Tačiau didėjant bendram studentų skaičiui, studentų, kurie po studijų nori dirbti pedagogais, santykinė dalis nekinta.
Šiuo metu finansinės priemonės naudojamos siekiant pritraukti asmenis studijuoti pedagogiką (ir tai veikia), tačiau nedidina būsimų pedagogų skaičiaus, todėl analizės rengėjai daro išvadą, kad jas geriau naudoti kaip finansinę paramą – remti ir motyvuoti tuos studentus, kurie nori po studijų dirbti pedagogais.
Leidinys skirtas švietimo politikos formuotojams. Su leidiniu galima susipažinti čia.
Leidinys parengtas įgyvendinant projektą „Profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą informacinių sistemų ir registrų plėtra“, kuris finansuojamas Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis.