Nacionalinės švietimo agentūros (NŠA) vykdomo projekto „Profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą informacinių sistemų ir registrų plėtra“, finansuojamo Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, parengtas leidinys: „Mokytojų profesinis tobulėjimas: 2021 metų Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų pažangos duomenų analizė“. Leidinyje, remiantis 2021 metų Lietuvos bendrojo ugdymo pažangos duomenimis, vertinamos sąsajos tarp mokyklos pedagogų, švietimo pagalbos specialistų bei vadovų keliamos kvalifikacijos, įgytų žinių praktinio pritaikymo ir mokinių daromos pažangos. Apžvelgiama, kokias kompetencijas Lietuvos mokyklų pedagogai, švietimo pagalbos specialistai bei vadovai dažniausiai tobulino 2020–2021 mokslo metais. Aiškinamasi, kokį poveikį šis tobulinimasis turėjo mokinių pasiekimams ir pažangai.
Leidinys skirtas švietimo politikos formuotojams, mokyklų vadovams ir mokytojams.
Su leidiniu galite susipažinti NŠA projekto „Profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą informacinių sistemų ir registrų plėtra“ skiltyje projekto rezultatai https://www.nsa.smm.lt/projektai/infrastrukturiniai-projektai/profesinio-mokymo-ir-mokymosi-visa-gyvenima-informaciniu-sistemu-ir-registru-pletra/projekto-rezultatai/