Naujienų archyvas
Pagal datą
Pagal kategorijas:
2022 02 10
Nacionalinė švietimo agentūra įgyvendina projektą „Tęsk“, kuris finansuojamas iš 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.1-ESFA-V-727 priemonės „Mokytojų ir kitų švietimo sistemos darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas“. Pagrindinis projekto tikslas – Plačiau
2022 02 10
2022 m. vasario 18 d. 9.30 val. kviečiame į Nacionalinės švietimo agentūros įgyvendinamo projekto „Tęsk“ ir jos užsakymu atlikto Aukštųjų mokyklų, vykdančių pedagogų rengimo programas, galimybių ir vaidmens užtikrinant pedagogų profesinių kompetencijų tobulinimo kokybę tyrimo rezultatų pristatymą. Tyrimu buvo siekiama, Plačiau
2022 02 08
2022 m. vasario 22 d. (antradienį) 14 val. vyks viešoji nuotolinė konsultacija „Pavaduotojų, vadovų lyderystė: naujausi Lietuvos tyrėjų duomenys apie psichosocialines rizikas mokykloje – kaip galėtume jais pasinaudoti?“ Tikslas – supažindinti su 2021 m. Lietuvoje atlikto tyrimo „Mokymosi pasiekimus sąlygojantys ir Plačiau
2022 02 08
2022 metų vasario 22 ir 23 dienomis Nacionalinė švietimo agentūra organizuoja nuotolinius mokymus mokyklų atstovams, skirtus aptarti praktinį duomenų apdorojimą, naudojantis „Microsoft Excel“. Nuo 2022 m. sausio 1 d. sustabdžius elektroninės mokyklų veiklos įsivertinimo sistemos „IQES online Lietuva“ (www.iqesonline.lt) veiklą, Plačiau
2022 02 07
Šiandien startuoja Saugesnio interneto savaitė, kurios metu – vasario 8 dieną – bus minima Saugesnio interneto diena (SID). Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA) į Saugesnio interneto dienos ir savaitės renginius aktyviai jungtis kviečia ir mokytojus, ir mokinius. Saugesnio interneto dienos moto Plačiau
2022 02 04
Lietuvos mokyklose plėtojama įtraukiojo ugdymo kultūra ir praktika didina mokinių įsitraukimą į mokymąsi, lemia didesnę jų mokymosi sėkmę – tokią išvadą leidžia daryti Nacionalinės švietimo agentūros (NŠA) atliktos mokinių, tėvų ir pedagogų apklausos apie įtraukiojo ugdymo įgyvendinimą rezultatai. NŠA Plačiau
2022 02 04
Nacionalinė švietimo agentūra informacinėje elektroninėje testavimo aplinkoje BETA paskelbė praėjusių mokslo metų gimtosios kalbos (baltarusių, lenkų, rusų, vokiečių) pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimų (PUPP) užduotis, pritaikytas elektroniniam vykdymui. Mokiniai, kurie šiais metais ketina dalyvauti gimtųjų kalbų PUPP, gali pasinaudoti galimybe ir Plačiau
2022 02 03
Nuotolinės viešosios konsultacijos – vienas iš būdų, kaip tobulinti bendrojo ugdymo mokyklų, profesinio švietimo įstaigų vadovams ir jų pavaduotojams ugdymui profesines kompetencijas pandemijos sąlygomis. Praėjusiais metais Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA) surengė per 20 tokių nuotolinių viešųjų konsultacijų, kuriose dalyvavo virš Plačiau
2022 02 01
Projekto „Tęsk“ 3.1 veiklos įgyvendinimo metu parengtas Pedagogų kompetencijų vertinimo instrumentų paketas, kurį sudaro dvi priemonės, t. y. atnaujintas mokytojų ir pagalbos mokiniui (išskyrus psichologus) kompetencijų aprašas (toliau – Kompetencijų aprašas) bei kompetencijų vertinimo priemonių (instrumentų) rinkinys, tinkamas pedagogų kompetencijų nustatymui Plačiau
Naujienų archyvas
Pagal datą
Pagal kategorijas:
2022 02 10
Nacionalinė švietimo agentūra įgyvendina projektą „Tęsk“, kuris finansuojamas iš 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.1-ESFA-V-727 priemonės „Mokytojų ir kitų švietimo sistemos darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas“. Pagrindinis projekto tikslas – Plačiau
2022 02 10
2022 m. vasario 18 d. 9.30 val. kviečiame į Nacionalinės švietimo agentūros įgyvendinamo projekto „Tęsk“ ir jos užsakymu atlikto Aukštųjų mokyklų, vykdančių pedagogų rengimo programas, galimybių ir vaidmens užtikrinant pedagogų profesinių kompetencijų tobulinimo kokybę tyrimo rezultatų pristatymą. Tyrimu buvo siekiama, Plačiau
2022 02 08
2022 m. vasario 22 d. (antradienį) 14 val. vyks viešoji nuotolinė konsultacija „Pavaduotojų, vadovų lyderystė: naujausi Lietuvos tyrėjų duomenys apie psichosocialines rizikas mokykloje – kaip galėtume jais pasinaudoti?“ Tikslas – supažindinti su 2021 m. Lietuvoje atlikto tyrimo „Mokymosi pasiekimus sąlygojantys ir Plačiau
2022 02 08
2022 metų vasario 22 ir 23 dienomis Nacionalinė švietimo agentūra organizuoja nuotolinius mokymus mokyklų atstovams, skirtus aptarti praktinį duomenų apdorojimą, naudojantis „Microsoft Excel“. Nuo 2022 m. sausio 1 d. sustabdžius elektroninės mokyklų veiklos įsivertinimo sistemos „IQES online Lietuva“ (www.iqesonline.lt) veiklą, Plačiau
2022 02 07
Šiandien startuoja Saugesnio interneto savaitė, kurios metu – vasario 8 dieną – bus minima Saugesnio interneto diena (SID). Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA) į Saugesnio interneto dienos ir savaitės renginius aktyviai jungtis kviečia ir mokytojus, ir mokinius. Saugesnio interneto dienos moto Plačiau
2022 02 04
Lietuvos mokyklose plėtojama įtraukiojo ugdymo kultūra ir praktika didina mokinių įsitraukimą į mokymąsi, lemia didesnę jų mokymosi sėkmę – tokią išvadą leidžia daryti Nacionalinės švietimo agentūros (NŠA) atliktos mokinių, tėvų ir pedagogų apklausos apie įtraukiojo ugdymo įgyvendinimą rezultatai. NŠA Plačiau
2022 02 04
Nacionalinė švietimo agentūra informacinėje elektroninėje testavimo aplinkoje BETA paskelbė praėjusių mokslo metų gimtosios kalbos (baltarusių, lenkų, rusų, vokiečių) pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimų (PUPP) užduotis, pritaikytas elektroniniam vykdymui. Mokiniai, kurie šiais metais ketina dalyvauti gimtųjų kalbų PUPP, gali pasinaudoti galimybe ir Plačiau
2022 02 03
Nuotolinės viešosios konsultacijos – vienas iš būdų, kaip tobulinti bendrojo ugdymo mokyklų, profesinio švietimo įstaigų vadovams ir jų pavaduotojams ugdymui profesines kompetencijas pandemijos sąlygomis. Praėjusiais metais Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA) surengė per 20 tokių nuotolinių viešųjų konsultacijų, kuriose dalyvavo virš Plačiau
2022 02 01
Projekto „Tęsk“ 3.1 veiklos įgyvendinimo metu parengtas Pedagogų kompetencijų vertinimo instrumentų paketas, kurį sudaro dvi priemonės, t. y. atnaujintas mokytojų ir pagalbos mokiniui (išskyrus psichologus) kompetencijų aprašas (toliau – Kompetencijų aprašas) bei kompetencijų vertinimo priemonių (instrumentų) rinkinys, tinkamas pedagogų kompetencijų nustatymui Plačiau