Keturių šalių – Ispanijos, Portugalijos, Italijos ir Lietuvos – delegacijos paskutinį kartą susitiko aptarti dvejus metus trukusius projekto „XXI-jo amžiaus mokyklos“ (angl. „Schools for 21st Century“, Nr. 2019-1-ES01-KA201-064187) darbus, įvertinti ir apibendrinti įvairias per visą projekto laikotarpį vykdytas veiklas, parengti baigiamąją projekto ataskaitą bei planuoti naujus projektus.
Susitikime, kuris vyko š. m. lapkričio 18–19 d. Portugalijoje, Barseloso mokykloje (Agrupamento de Escolas de Barcelos, Portugalija) Lietuvą atstovavo Nacionalinės švietimo agentūros Ugdymo turinio rengimo skyriaus metodininkės Eglė Vaivadienė (projekto koordinatorė) ir Danuta Szejnicka.
Diskusijos metų projekto partneriai pabrėžė, kad viena iš prioritetinių užduočių dabartiniame švietime yra skaitmeninės kompetencijos ugdymas per visus mokamus dalykus. Skaitmeninė kompetencija – kūrybinio ugdymo raktas. Lietuvos mokytojai, dalyvavę projekto „XXI-jo amžiaus mokyklos“ nuotolinio mokymo kursų pilotavime, turėjo galimybę tobulinti savo ir savo mokinių skaitmeninę kompetenciją. Nuotoliniuose kursuose pateiktų įvairių skaitmeninių įrankių ir programų taikymo ugdyme galimybės pasiekė įvairaus tipo mokyklas ir auditorijas, įskaitant ugdymo įstaigų vadovus, įvairių dalykų mokytojus ir mokinius. Jie įgijo naują didaktinį požiūrį, padėsiantį moderniau, šiuolaikiškiau organizuoti mokymą ir mokymąsi.
Projekto partneriai ne tik rengė baigiamąją projekto ataskaitą, bet ir turėjo galimybę susipažinti su Barseloso mokykla, kuri specializuojasi gamtos mokslų ir inžinerijos mokyme, mokiniai išsiskiria aukštais pasiekimais, aktyvia tarptautine projektine veikla. Visus susitikimo dalyvius sužavėjo modernus mokyklos pastatas, netradicinės edukacinės ir poilsio erdvės, įvairaus ugdymo, pritaikyto XXI a. iššūkiams, pasiūlymai.
Susitikimo akimirkos
Informacija ir nuotraukos projekto dalyvių