Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA), rengiantis naujiems mokslo metams, atnaujino Nuotolinio mokymo(si) / ugdymo(si) vadovą ir papildė jį informacija apie hibridinį mokymą: mokytojams pateiktos šiam ugdymo būdui skirtos rekomendacijos bei metodiniai siūlymai.
Hibridinis mokymas – tai galimybė lygiagrečiai derinti du skirtingus – nuotolinį ir kontaktinį – mokymo organizavimo būdus, kai dalis mokinių mokosi klasėje kontaktiniu būdu, o dalis jungiasi prie pamokos nuotoliniu būdu, naudodamiesi įvairiomis technologijomis.
Hibridinio mokymo privalumai nusveria trūkumus, todėl šis mokymo būdas institucijoms turi gana dideles ateities perspektyvas.
Nuotolinio mokymo(si) / ugdymo(si) vadove aptariant hibridinį mokymą atkreipiamas dėmesys į organizacinius šio ugdymo būdo ypatumus (kokie yra galimi scenarijai bei mokinių grupavimo būdai), analizuojami galimi techniniai sprendimai (kamerų, garsiakalbių, išsidėstymo galimybės) bei programinė įranga (virtualiosios mokymo aplinkos ir vaizdo bendravimo sistemos).
Nuotolinio mokymo(si) / ugdymo(si) vadovą parengė Nacionalinės švietimo agentūros darbuotojai kartu su LieDM konsorciumo nariais.
Su Vadovo papildymu dėl hibridinio mokymo galima susipažinti Emokykla.lt.