I–IV 8.00-17.00
V 8.00-15.45


Paskambinkite
+370 658 18504



Parašykite
tiesiogiai




Sekite mus


Įvyko informaciniai nuotoliniai verslo ir švietimo bendruomenės susitikimai

2020-11-12

Tęsiame informacinių susitikimų nuotoliniu būdu švietimo bendruomenei ciklą. Susitikimuose verslo įmonės pristato ugdymui skirtas inovacijas, skaitmeninius mokymo įrankius, priemones ir mokymo metodikas.

Sensorinės erdvės ir sensorinė įranga. Girdėta, bet ar žinote, koks jų poveikis gali būti Jūsų profesiniam gyvenimui? Sensorinė įranga yra interaktyvi audiovizualinė technologija, kuri leidžia bet kokią erdvę per porą minučių paversti daug labiau įtraukiančia, leidžiančia mokytis efektyviau, sukurti gilesnį santykį tarp ugdytojo ir vaiko (-ų) ir atliepti holistinį sensorinį poreikį – jis yra kertinis akmuo išmokstant priimti ir pažinti. VšĮ „Penki pojūčiai“ atstovai nuotolinio informacinio susitikimo Sensorinė įranga, vykusio 2020 m. lapkričio 10 d., metu ir kalbėjo apie sensorines erdves ir jų poveikį ir poreikį mūsų kasdieniame, ypač profesiniame gyvenime. Susitikimo dalyviai išgirdo, kaip svaru ir svarbu bendrojo ugdymo įstaigoms, socialinių paslaugų ir dienos centrams turėti tokias erdves, kuriose galima jaustis tiesiog kitaip, nei esate įpratę jaustis viešose erdvėse. VšĮ „Penki pojūčiai“ atstovai parodė ir praktiškai, kaip visa tai atrodo sensoriniame kambaryje.

„Ta tema, kuria mes šiandien kalbėsime – įtraukiojo ugdymo skaitmeninės priemonės – išties yra labai aktuali šiandienos vaikams ir kuo toliau, tuo, matyt, bus vis aktualesnė, nes specialiųjų poreikių vaikų pas mus nuolat daugėja“, – taip prasidėjo nuotolinis informacinis susitikimas Skaitmeninės ugdymo priemonės įtraukiajam ugdymui, vykęs 2020 m. lapkričio 11 d. Susitikimo metu UAB „Biznio mašinų kompanija“ atstovai pristatė įtraukiojo ugdymo skaitmenines priemones ir parodė, kaip jos veikia praktiškai. Skaitmeninių išteklių rinkinys „Edusensus“ yra skirtas mokymosi sunkumų ir raidos sutrikimų turinčių vaikų ugdymui. Visos priemonės paruoštos, remiantis Europos disleksijos draugijos viceprezidentės M. Bogdanowicz metodika. Priemonės mažina socialinę atskirtį, leidžia laiku koreguoti vystymosi sutrikimus, maksimaliai integruoti vaikus į bendrojo ugdymo procesą. Susitikimo dalyviai buvo supažindinti su programos moduliais: pasiruošimo mokyklai įvertinimo ir gebėjimų ugdymo; žodžių žaidimais, kurie plėtoja aktyvų ir pasyvų vaikų žodyną, ugdo gramatiškai taisyklingą rišliąją kalbą, lavina loginį mąstymą, gali būti naudojami kalbėjimo ir kalbos sutrikimų profilaktikai; logoritmika – tai yra interaktyvių klausymo, kalbėjimo, muzikinių ir fizinių veiklų rinkinys; logožaidimais, skirtais garsų tarimo tikslinimui, kirčiavimo mokymui, balso ir kalbos ritmo lavinimui.

 

 

Rita Baškienė

Nacionalinės švietimo agentūros

Ugdymo turinio departamento

Mokymo priemonių skyriaus metodininkė

El. p. rita.baskiene@nsa.smm.lt

Skip to content