„Eurydice“ tinklas, teikiantis įvairią informaciją apie 38 šalių nacionalines švietimo sistemas ir jų veikimo ypatumus, paskelbė naują ataskaitą apie teisingumą Europos šalių mokyklose.
Kaip Europos šalių švietimo sistemose pavyksta užtikrinti teisingumą? Ši tema analizuojama naujausioje „Eurydice“ ataskaitoje „Teisingumas bendrajame ugdyme Europoje: struktūros, politika ir mokinių pasiekimai“. Remiantis tarptautinių mokinių pasiekimų tyrimų PISA, PIRLS, TIMSS duomenimis, leidinyje analizuojamos tokios švietimo sistemų sritys kaip dalyvavimas ankstyvajame ugdyme, mokyklų finansavimas, mokyklų tipai, mokyklos pasirinkimas, priėmimo politika, stebėsenos sistemos, kurso kartojimas, mokyklų autonomija ir atskaitomybė, parama nepalankioje padėtyje esančioms mokykloms ir žemų pasiekimų mokiniams, ugdymosi galimybės.
Pilną ataskaitos anglų kalba tekstą galite rasti čia: Equity in school education in Europe: Structures, policies and student performance
Daugiau informacijos apie Europos švietimo sistemas ir švietimo srities leidinius galite rasti „Eurydice“ interneto svetainėje.
Dr. Rima Zablackė
Nacionalinės švietimo agentūros
Stebėsenos ir vertinimo departamento
Švietimo politikos analizės skyriaus analitikė
El. p. Rima.Zablacke@nsa.smm.lt