Šiais metais Europos specialiojo ir inkliuzinio ugdymo plėtros agentūra (toliau – Agentūra) išleido leidinį „Mokytojų kompetencijų, reikalingų veiksmingai dirbti įtraukiojo ugdymo sąlygomis, tobulinimas: literatūros apžvalga“. Projekte „The Teacher Professional Learning for Inclusion“ (toliau – TPL4I) dalyvavusios Agentūros šalys narės, pasinaudodamos tam tikromis gairėmis (The Policy Self-Review Tool), atliko savo nacionalinės politikos, skirtos įtraukiojo ugdymo plėtrai, analizę ir parengė apžvalgą. Galiausiai gairės taip pat buvo patobulintos – papildytos aktualia teisėkūros srities informacija iš nacionalinių teisės aktų, ataskaitų Europos Sąjungos institucijoms ir pan. Agentūros šalių narių atstovai, patikrinę šią informaciją, pritarė, kad gairės būtų atnaujintos. Šio darbo rezultatas – TPL4I politikos apžvalgos tinklelis, atspindintis 26 projekte dalyvavusių šalių mokytojų kompetencijų, reikalingų veiksmingai dirbti įtraukiojo ugdymo sąlygomis, politiką.
Daugiau informacijos https://www.european-agency.org/projects/TPL4I/policy-mapping
Projekte „Mokyklos nesėkmių prevencijos analizė: įtraukiojo ugdymo galimybės“, kuriame dalyvavo 14 Agentūros šalių narių, buvo atliktas tyrimas, pagrįstas šalių apklausa ir gautomis ataskaitomis. Tyrime dalyvavo Čekija, Graikija, Islandija, Airija, Latvija, Malta, Serbija, Slovakija, Švedija ir Jungtinė Karalystė (Šiaurės Airija ir Škotija).
Daugiau informacijos https://www.european-agency.org/sites/default/files/PSF_Country_Information_Thematic_Analysis.pdf